10.07.2012

Powitanie!

To nie jest mój pierwszy blog, ale pierwszy z moimi zdjęciami. 
Już na początku uprzedzam, że robię zdjęcia typowo amatorsko
i nie operuję technicznym językiem.

Po prostu kocham fotografować więc to robię, a reszta z czasem przychodzi sama. 

Założyłam bloga nie po to, żeby pisać na temat fotografii, ale po to by pisać o moich zdjęciach i inspiracjach, a nóż się komuś spodobają :). 
Mam nadzieję, że z czasem ktoś zacznie tu zaglądać i zrozumie to co ja, gdy trzymam w ręku aparat i próbuję uchwycić porywającą mnie scenę/chwilę/zdarzenie. Staram się fotografować wszystko od zdjęć roślin w makro po tłum ludzi w ruchu. Nie chce udawać profesjonalnego fotografa, bo nim nie jestem. Chcę pokazać siebie
i przekazać innym jak ja widzę świat. 


Kategoria: Natura.
Miejsce: mój przepiękny miejski balkon w Toruniu
Czas: lipiec 2012









Tak tak... na balkonie mam tylko trzy kwiaty ;p
Żartuje, robiłam je przy okazji i wcale nie dużo, ale że zraszałam je wodą, to chciałam pobawić się z makro. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!