25.05.2013

Pierwszy dzień wakacji!


Pierwszy dzień wakacji a ja już wpadłam w szał pod tytułem "robię zdjęcia wszystkiemu" i tak na pierwszy rzut trafił mój owocowy obiad (co prawda wczorajszy). 


Już wyleczyłam się z mojego.. kaca, także mogę wrócić do normalnego jedzenia owoców i picia wody ;p 
I oczywiście kawy w moim ulubionym kubku R2-D2 ze Star Wars, które zresztą pokochałam dzięki mojemu upartemu chłopakowi (od niego też jest ten kubek). :) 



Miałam ambitny plan zrobić dziś ciasto. I zrobiłam. Postanowiłam każdy etap upamiętnić ;p 














 (mmmmm..... kogiel-mogiel <3)
 


Niestety.. pierwszy raz nie wyszło mi to ciasto. Ale cóż.. kiedyś musiało to nastąpić.

I tak wygląda początek moich wakacji. Chociaż zamiast robić zdjęcia byle czemu powinnam sprzątać, ponieważ w ciągu tego miesiąca przybyło mi tyle niepotrzebnych już notatek itp, że aż szkoda gadać. 

Może niedługo uda mi się wrzucić jakieś zdjęcia mojej nowej fryzury, ale najpierw chyba musi znaleźć się ktoś kto odważy się mi je zrobić. xd 

No nic, miłej nauki - dla tych co jeszcze muszą się pomęczyć i wspaniałych wakacji - dla tych co mogą już się polenić. 


Pozdrawiam

Ania





2 komentarze:

Dziękuję!