15.03.2013

Piątkowy wieczór


Tak, tak wyglądał mój piątkowy wieczór. Jakby nie było nic lepszego do roboty. Ale zrobiłam kolejny makijaż.. i stwierdziłam, że skoro już były zdjęcia kosmetyków do makijażu, to teraz zrobię  zdjęcia tym pielęgnacyjnym. 

Przede wszystkim, próbowałam już dużo kremów i toników do twarzy, ale te z serii AVON naturals sprawdziły się najlepiej. 

Oczyszczający krem do twarzy 
Drzewo herbaciane i ogórek



Oczyszczający żel i tonik 2 w 1
Drzewo herbaciane i ogórek


Oczyszczająca maseczka do twarzy
Drzewo herbaciane i ogórek


Warto dodać, że efekty czułam już za pierwszym razem. Skóra robi się gładka i delikatna bez czerwonych plam. I widzę różnicę kiedy przez jakiś czas ich nie używam. 


No to tak żeby było inaczej niż zwykle ;p


2 komentarze:

  1. Byś lepiej dodała foto tego makijażu, bo zdjęcia kosmetyków to j sobie mogę w Internecie znaleźć:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha.. prawda. Ale dopiero się uczę robić zdjęcia makijażom, więc jeszcze mi nie wychodzą, ale może niedługo ;p A zdjęcia kosmetyków to tak typowo z nudów i po to żeby oderwać się od nauki xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!